Atleten show-stj?le syntese vil dukke op igen om kort tid i

Site news and updates

Moderators: mgmirkin, Moderators

Post Reply
xinqixiang
Librarian
Librarian

Atleten show-stj?le syntese vil dukke op igen om kort tid i

Post by xinqixiang »

Den skels?ttende t?j var blot en optakt til litani af konventionen udfordrende ensembler Williams ville don i det efterf?lgende ?rti. Der var overskriften-making hvid gr?ft, en ?tset l?der vest, fuld-zip tank og indskrumpet pink blomstret skuldertr?k-stil jakke. Derefter var der den grafiske "Royal" ensemble med 3-D detaljer, udsk?ring Nike Air Max 90 Femme Transform Tank og leopard-print-serien, blandt andre. i Williams 'egne ord, "jeg kan ikke sige, at der er en eller to stil ?jeblikke er mindev?rdig. jeg ville have at sige, der er, ligesom, 20. "

Sammen med navngivning guld look fra 2004 og den plisserede mesh nederdel designet i 2005 som blandt hendes favoritter, mester er is?r glad nike roshe run motif homme for den garderobe, der har ledsaget hende 2015 vinder.

"I ?r [Nike og jeg] fejrede sk?nhed magt og styrke: hvordan du kan v?re begge dele p? samme tid Vi ?nskede at vise sk?nheden i en kvindes ryg De outfits jeg havde virkelig fejrede, at: .. Kvindens silhuet De. var bare virkelig unik - fed, men alligevel virkelig smukke ".

Som helhed, Williams Adidas Yeezy 350 Mens 'kunne Nike arkiv v?re m?rket "h?j risiko", en attribut ofte forbundet med hende spille. I begge tilf?lde er risikoen klart v?ret v?rd bel?nning. Williams' stil indflydelse har transcenderet domstolene, lander hende i forreste r?kke af modeshows og p? forsiderne af verdens mest prestigefyldte modemagasiner, som fejrer atletens evne eksternt til at kommunikere styrke, sk?nhed og selvtillid hun dyrker internt.

"Jeg kan lide at udtrykke, hvem jeg er. Jeg elsker at skubbe kuvert, men jeg nike roshe run motif homme elsker ogs? at klassiske silhuet," forklarer Williams. "Jeg elsker at perfekt blanding mellem trendy og klassisk. Vi har altid den perfekte balance."

Atleten show-stj?le syntese vil dukke op igen om kort tid i New York, hvor Williams vil debut nye signatur on- og off-domstol ser at inkarnere flair hun h?ber at geare i match point. "Det er Nike Air Max 90 Damen Pink selvf?lgelig mit m?l at vinde turneringen, men mere end noget at holde min titel, "bekr?fter hun." jeg har s? meget sjov der -. og jeg har s? meget sjov vinde der "
Post Reply