ESPN's 'Time Zone' is een andere favoriet

Site news and updates

Moderators: mgmirkin, Moderators

Post Reply
xinqixiang
Librarian
Librarian
Posts: 86
Joined: Sun Nov 22, 2015 3:34 am

ESPN's 'Time Zone' is een andere favoriet

Post by xinqixiang »

PHOENIX: Craig Masback is afgetreden na een decennium als hoofd van USA Track & Field naar een leidinggevende positie in te nemen met Nike.Masback raad van bestuur van zijn beslissing de Amerikaanse atletiek federatie ge?nformeerd op woensdag. Hij zal directeur van zaken doen voor Nike's Global Sports Marketing Division geworden. Nike is een belangrijke sponsor van USA Track & Field.No datum werd gegeven voor zijn vertrek. Masback zei dat zijn overgang zal plaatsvinden in de komende paar maanden. Geen vervanging is selected.Masback zei nu is een goed moment om een ??verandering te maken. `` We zijn gewoon in een geweldige positie, '' zei hij. `` Toen ik begon, we verschuldigd $ 3 1/2 miljoen (euro2.38 miljoen). Nu hebben we $ 3 1/2 miljoen (euro2.38 miljoen euro) in de bank. Nike Air Max Thea Damen Alle programma's zijn in de plaats. Alle plannen zijn voor een geweldige Olympische trials, een groot trainingskamp en een grote Olympische Spelen. ''

MUMBAI: Veel voor de heisa over welk team zou moeten huis te nemen WK 2014 begon, de marketing en reclame broederschap werd gekibbel over hun favoriete FIFA-gebaseerde advertenties dit season.With geen van deze films onder de 60 seconden merk en velen van hen bijna vijf minuten lang, ze online debuteerde. De buzz die ze hebben gegenereerd heeft van de merken 'doel te associ?ren met een van de grootste sportevenementen van de wereld gediend. Een snelle blik op YouTube kan je vertellen dat de usual suspects, zoals Nike en Adidas toch weer naar boven charts heeft gemanaged. Maar terug naar huis, ad mensen zijn wroeten voor McDonald's 'GOL!' commercieel gemaakt door DDB Chicago waarvan 4 miljoen keer bekeken op YouTube heeft.

Het viert voetbal tovenarij op een visueel-onderhoudende manier, presentatie fans parten speelt met een voetbal in de straten van Rio de Janeiro. Op het moment dat-en-een-half-lange video niet snaar terug naar de kern merkpositionering en toch slaagt erin om te werken aan een hogere orde van emotionele connect, zegt Sunil Raina, bedrijf hoofd van Xolo, een smartphone maker dat is associate sponsor FIFA World Cup in India. "Het is onderhoudend en wordt geleverd met een hoge mate van noticeability.McDonald's Nike Air Max 90 Damen niet echt nodig hebt om een ??merk te verbinden wanneer ze met succes steeds een deel van de waanzin rond het evenement," voegt hij eraan toe. Next up op de koffiemachine gesprek zijn Wieden + Kennedy, Portland's twee commercials voor Nike voetbal.

Voortbouwend op de #RiskEverything filosofie, de eerste advertentie speelt de favoriete sportieve fantasie van menig jonge knaap over de hele wereld: verbeelden zichzelf als zijn favoriete speler tijdens een wijk voetbalwedstrijd. Uitgebracht in de laatste week van april, heeft deze commerci?le geklokt 77 miljoen hits op YouTube.A recentere commercieel van vorige week is een vijf minuten durende animatie opus waar de spelers van de populaire landenteams worden opgezet tegen hun klonen in een hoge risico's potje voetbal . Deze plek - Last Game - heeft bereikt 41 miljoen keer www.poesiescelebres.fr bekeken already.However, T Gangadhar, MD van MEC India, stemt voor de Nike advertentie. "De meeste voetbal advertenties afhangen van beroemdheden zoals het is een categorie code. Maar de vorige Nike ad gevierd fans en bracht in de celebrity smaak tegelijk," legt hij uit. Een merk dat veel industrie en de handel publicaties voelde gaf Nike een run voor zijn geld was voor Beats Electronics.

Gemaakt door R / GA, is het nog vijf minuten durende video met in de hoofdrol de Braziliaanse forward Neymar Jr, die een koptelefoon gebruikt om zijn vader minuten om te praten voordat het spel begint. De advertentie wordt gedreven door de jungle door Jamie N Commons en The X-ambassadeurs. "Voortbouwend op 'Het spel voor de wedstrijd' is een briljant inzicht en zal een hoge merkherinnering voor Beats te cre?ren", zegt Swapan Seth, CEO van Nike Air Max 90 Dame Equus Red Cell.

ESPN's 'Time Zone' is een andere favoriet. Gemaakt door Wieden + Kennedy, New York, wijst hij op de manier waarop de hele wereld komt samen om het spel te kijken om de vier jaar na slechts één tijdzone die niet wordt gereguleerd door lengtegraad, maar door de World Cup schema. "Het was een goed idee te krijgen van de Amerikanen om van 'voetbal' naar 'futbol' (Spaans voor voetbal)," grapt GangadharWhile deze merken zijn erin geslaagd om voldoende buzz te cre?ren, Equus 'Seth voelt zijn er nogal wat, die de gemiste bus. Sony Playstation, bijvoorbeeld, zou hebben gebruikt het evenement om zijn populariteit onder gaming enthusiasts.Anu Joseph, ECD bij Creativeland Azi? te verbeteren is een tikkeltje teleurgesteld over de advertenties dit seizoen. Omdat het een voetbal liefhebber zelf, heeft hij geen enkele advertentie Adidas Lovers Schuhe die kunnen worden gelabeld als briljant vinden.
Post Reply