daarmee bereikt opnieuw

Site news and updates

Moderators: mgmirkin, Moderators

Post Reply
xiaoxiangyu
Haunter of the Dark
Haunter of the Dark

daarmee bereikt opnieuw

Post by xiaoxiangyu »

Bij de keuze van loopschoenen, schoen breedte ogs? belangrijk. Vroeger was het zo att N?r je een paar schoenen de schoen verkoper zou een metalen voet breedte meetapparaat brengen aangeschaft. (Ik ben zure je kan herinneren gaat om een ??schoenenwinkel en het hebben van uw

voet breedte en lengte gemeten.) Vandaag de dag, hoewel, om een ??reden die ik ben me niet bewust van de breedte van de voet is niet meer gemeten. Zonder deze meting moet de loopschoen consument Vertrouw op de 'feel' van Adidas Superstar Fleur Femme de breedte van de schoen.

Zorg moet Adidas Zx 500 Femme worden genomen als je niet wilt dat je voet twee zijn te los door een schoen att selecteren is te breed in de voorvoet (teen doos) regio. Ook hoef je niet wilt selecteer een schoen att is te strak, enten. Streef naar een schoen breedte nemlig zowel 'knus' genoeg in de teen doos, maar nog steeds voldoende ruimte voor de twee voet is niet gezwollen en bewegen te doden. Verschillende schoen merken zal verschillen med sina schoen breedte. Bijvoorbeeld, de breedte van ASICS zal verschillen van Nike, daarmee bereikt opnieuw Differ van Brooks. In een poging twee vinden welk merk het beste is voor uw voet, stel voor dat je verschillende schoenen van verschillende hardloopschoen fabrikanten om te ontdekken wat voelt zich het meest comfortabel u selecteert. Vergeet niet, het comfort is de eerste hensynet Nike Flyknit Chukka Homme selecteren van een geschikte hardloopschoen. Dit zal een betere strategie voor het maken van een goede schoen keuze dan loyaal naar een s?rligt brand te vertegenwoordigen. Houd in gedachten att aantal schoen merken, som ASICS, het toestaan ??om extra brede schoenen te bestellen bij een geprefereerde schoen model.
Post Reply