Als je, zoals ik, u regelmatig genoeg om Aangepast trainers gebruiken lopen, kan het plezier van het kiezen van nieuwe worden gecompenseerd door de verlegenheid van het hebben om www.ritamartinez.itte Nike Air Huarache Femme draaien in het openbaar, terwijl winkelpersoneel analyseren van uw loopstijl. Arme en gebrek aan co?rdinatie Zou waarschijnlijk de beste manier om mijn stijl te beschrijven, richt de assistenten zijn niet op zoek naar elegantie. Ze observeren hoeveel je Nike Air Max 90 Mens voeten draaien naar binnen, of "pronate" Toen ze de vloer raken. Ik heb gehoord dat ik een milde over-pronator en ik moet de juiste soort schoenen aan preventie te voorkomen dat mij te kwetsen. Maar is het waar dat mensen van wie de voeten rollen naar binnen meer dan anderen lopen een groter risico op letsel?Nike Roshe Run Womens En zo ja, speciale Nike Air Max 90 Dames Blauw schoenen om te helpen het probleem op te lossen?
De meeste lopers staking van de grond eerst met de buitenkant van hun hielen. Omdat de voet komt neer rolt Iets op de grond te voldoen. Het is een normaal mechanisme die beschermt de voeten en benen door het Adidas Superstar Femme Noire verspreiden Adidas Superstar Heren Zwart van uitgeoefend door de botsing met de grondtroepen. Vlakkere voeten met lage bogen de neiging te rollen more.Over de laatste vier decennia fabrikanten-have-ontwerpt steeds meer geavanceerde schoenen, qui Ze beweren kunnen Degenen met minder effectieve natuurlijke schokdemping te helpen als gevolg van overpronatie (of, minder vaak, onder -pronation). Het uitgangspunt is speciale trainers Dat kussen de voeten en de hielen van pronatoren verhogen herori?nteert de voet, waardoor het meer stabiel, en verminderen van de impact van elke stap.
In juni, onderzoekers Adidas ZX Flux Pánské in Singapore Nike Air Max 90 Damen Blumen publiceerde een meta-analyse van 29 eerdere studies naar de relatie entre voetbal jongen en het risico van letsel. Zij vonden dat degenen die Underwood of over-pronatie Waren 23% meer kans om te voet, enkel, knie en dijbeen verwondingen lijden. Een Nike Air Max Classic BW Dámské van de redenen is dit-is dergelijk controversieel gebied is dat onderzoekers defini?ren en te meten overpronatie op verschillende manieren. De recente analyse bleek een link naar voor die blessures gedefinieerd als buiten het normale pronatie range, selon visueel of lichamelijk onderzoek, en de Foot Houding Index, een diagnostisch instrument dat bestaat uit zes afzonderlijke componenten van pronatie.
de hielen van pronatoren verhogen
Moderators: mgmirkin, Moderators
-
- Haunter of the Dark