Jeg vidste det ikke som ung, men der var noget i den efterligne af animalske-lignende bev?gelser. Det rytme s?tte den ene fod foran den anden er mit fokus, og jeg f?ler en primitiv drev at bev?ge sig fremad. Kun Nike Air Max 2016 Dames nuet betyder noget, med bekymringer og stress i hverdagen smelter v?k. Jeg l?ser ind p? en overlevelse mode, noget, der Nike Air Max 2017 Donne eksisterer i os alle mennesker. Og stier tvinge mig til at blive l?st fast i, deres ankel-vridning r?dder og klipper insisterer jeg holde fokus. "Bo stede, v?re opm?rksom, stay tuned-in!" R?ber de out.Not kun g?re de stier, skove og bjerge holde mig fokuseret, de holder mig ydmyg ligesom sm?, forsvarsl?se endnu nysgerrige barn jeg var engang. N?r jeg er ude at Nike Air Max 95 Donne l?be frit i et stort landskab, jeg mindet om, hvor lille jeg er i den ekspansive stof af jord omkring mig. Jeg er ikke anderledes Nike Air Max 1 Donne Blu eller speciel end nogen af ??de levende flora og fauna, der overlever midt i pleje og til tider grusomme naturens h?nd. Dette is?r ringe sandt, n?r jeg besk?ftiger sig med drastiske vejr skift og skiftende forhold. P? en dag og alder af Nike Air Max 90 Dames Blauwcentralvarme og mulighed for at justere temperaturen med klappen p? en kontakt eller knalde af en telefon, kan vi miste Nike Air Max 95 Womens vores primitive evne til at tilpasse sig. Det er en ydmygende endnu bemyndigelse faktum, at jeg alene er ansvarlig for min overlevelse. At v?re ubehageligt og "besk?ftiger sig med det" kunne v?re en velsignelse og ikke en forbandelse. Tilpasningsevne kan v?re vores st?rste gave fra Moder Natur.
Det var ikke anderledes den dag i maj som jeg tilpasset de voldsomme Asics Gel Lyte 3 Femme Beige regnskyl, kv?lende luftfugtighed og mudder suppe af sammenfiltrede r?dder og slimede sten. Men af ??grunde, jeg nu fuldt Nike Air Max 1 Womens Pink kender, det virkelig noget ikke. Jeg var grinende ?re til ?re lige som 7-?rige Minnesota woodsman. Jeg var bare i gang med min lange eventyr, men p? den f?rste 50-mile dag jeg var allerede huske, hvad jeg f?rst elskede om at k?re stier. En eller anden m?de havde jeg en fornemmelse af, at disse grunde ville blive uundv?rlige som jeg testede min krop og sind 2Nike Air Huarache Dames .100 miles northward.About Guest Blogger
Brooks Blog j?vnligt har historier fra vores atleter, der k?rer partnere og venner, der eksemplificere K?r Glad.
rste gave fra Moder Natur
Moderators: mgmirkin, Moderators
-
- Haunter of the Dark