En mentalt handicappet mand bes?ger Taste of Chicago blev meldt savnet, efter at fyrv?rkeri onsdag aften, oplyser politiet Thursday.Milton Rogers, 58, af 6000 blok af North Bosworth Avenue, vandrede v?k fra en gruppe mennesker omkring 22:15, politi said.A leder af Anixter center, en gruppe, der hj?lper folk med handicap finde job og hjem, rapporterede Rogers mangler, oplyser politiet.
Politiet sagde Rogers har den mentale kapacitet af en 10-?rig og blev sidst set if?rt en m?rkebl? nylon skjorte, gr?nne shorts og bl?-og-r?d Nike sko. Rogers er omkring Nike Air Max Classic BW Dame 5 fod 7 inches h?j og vejer omkring 168 pounds .. Han har kort sort-gr? h?r og brune ?jne, oplyser Nike Air Huarache Femme politiet Enhver med oplysninger bliver bedt om at kontakte police.BRISTOL, Wis -. Ikke alene er at have atleter st?tter produkter en risikabel forretning, if?lge "atleter 'fald fra annonce n?de udj?vnet af Lewis "(business, den 31. Jan.) af Jim Kirk, men en dyr en s? godt. jeg har aldrig passere en Hertz Rent-a-Car uden at t?nke p? OJ Simpson i et jakkes?t g?r sit" Hertz ryk "n?r de flyver gennem lufthavnsbygningen.
Selv om jeg har intet imod Michael Jordan, vil jeg ikke k?be Nike sko, fordi jeg f?ler, at han er at f? betalt mere pr par end de arbejdere, der s?tter dem sammen.
Denne lave punkt b?r v?re et vindue af muligheder for annonc?rer at ops?ge mere p?lidelige, og derfor mere v?rdig, ber?mtheder til at tilslutte deres kunders Nike Air Max 90 Dames produkter. Sure, sport s?lger, men hvad der er galt med at have en racerk?rer eller en professionel coach? Nike Air Max Classic BW Womens hvilke andre erhverv giver rollemodeller s? godt som enhver atlet? mulighederne er uendelige.
Denne lave punkt b?r v?re et vindue af muligheder
Moderators: mgmirkin, Moderators
-
- Librarian