De lessen die we hebben geleerd over merkidentiteit

Site news and updates

Moderators: mgmirkin, Moderators

Post Reply
xinqixiang
Librarian
Librarian
Posts: 86
Joined: Sun Nov 22, 2015 3:34 am

De lessen die we hebben geleerd over merkidentiteit

Post by xinqixiang »

Ik ben ervan overtuigd dat het merk zowel de prestatie-gerichte Nike Free 3.0 V2 Femme boodschap en de fitness-bericht in de komende anderhalf jaar kan omvatten, maar we moeten voorzichtig zijn na dat. Gezien genoeg tijd te zijn, zal de berichten waarschijnlijk uiteen, en we 'll in gevaar van vervaging identiteit Nike's. Maar het zal niet hetzelfde als casual schoenen, want dit keer zullen we zien aankomen en we zullen behandelen zijn.

Is Nike's concept van de brand building beperkt tot sport en fitness?

De lessen die we hebben geleerd over merkidentiteit en focus kan ons in vele Pandora Charms Clearance richtingen. De sleutel is om aparte paraplu's maken voor dingen die geen deel uitmaken van het merk Nike. Weten wat er gebeurd is in casual schoenen, zou je waarschijnlijk niet denken we zouden niets te maken met kleding schoenen hebben. maar in 1988, verwierven we Cole-Haan, een maker van kleding schoenen en accessoires. Cole-Haan is een onderdeel van Nike, maar het is volledig gescheiden van het merk Nike.

Eigenlijk denken we aan Cole-Haan als een half merk, omdat alleen gesofisticeerde consumenten weten wat het is, het is een kritische massa Dat is waar we het toepassen van onze marketing vaardigheid We kochten het merk weten zijn potentieel, en we nog niet bereikt .. heb gewoon draaide de marketing volume. we zouden een merk hebben gecre?erd en kreeg het op tot $ 60 miljoen in de verkoop, dat is waar Cole-Haan was toen we het gekocht, Adidas ZX Flux Womens maar het zou miljoenen dollars hebben genomen en een minimum van vijf jaar. we zijn verder vooruit op deze manier. in de vier jaar dat we in handen Cole-Haan, het is terugbetaald de aankoopprijs en is nu op $ 150 miljoen in de verkoop.

We hebben het over het bouwen van merken. Is het niet TV reclame een groot deel van dat?

Vandaag is het een zeer belangrijk onderdeel. In feite, als mensen praten over Nike, de tv-advertenties zijn vrijwel alles wat ze willen om over te praten. Maar we werden een Adidas Yeezy 350 Womens miljardenbedrijf zonder televisie. Al jaren hebben we net de schoenen die er op het atleten en liep een beperkt aantal gedrukte advertenties in gespecialiseerde tijdschriften als Runner's World. we hebben niet de reclame-spectrum te voltooien tot 1987, toen we TV voor de eerste keer.
Post Reply