bedanken haar garderobe stylist

Site news and updates

Moderators: mgmirkin, Moderators

Post Reply
xiaoxiangyu
Haunter of the Dark
Haunter of the Dark

bedanken haar garderobe stylist

Post by xiaoxiangyu »

Ellen DeGeneres

The Ellen DeGeneres Show heeft een heleboel dingen voor Amerika's favoriete lesbische, met inbegrip van haar persoonlijke stijl veranderd. Ellen's klassieke pakken, heldere button-downs, body-bewuste truien en vesten zijn afgestemd in jeugdige, trendy en vleiende bezuinigingen. Matched met speelse Nike Roshe Run Womens kleuren en haar handtekening sportieve gympen; Ellen DeGeneres bewijst lesbische menswear is niet alleen voor rokerige ogen twentysomething waifs. En over rokerige-ogen, ze heeft de Cover Girl contract te bewijzen haar mainstream dit moment is nu gearriveerd.

Op de website van The Ellen DeGeneres Show praat ze over haar garderobe elke dag: My Nike Air Max Thea Femme Wardrobe ... en ik heb nog één. We houden ervan.

Ellen's STIJL: Smart-toevallige veteraan lesbische die weet hoe je een blazer te werken ... met sneakers.

Hoewel Nike Air Max 2015 Femme we kunnen waarschijnlijk bedanken haar garderobe stylist voor deze, heeft Ellen de kunst van de sjaal / nek-accessoire onder de knie. Soms, een blik is niet compleet zonder een of IT-klassen-it-up of het maakt een blazer of vest blik casual.

Ellen zegt: "Telkens als Portia en ik zijn op de rode loper, ze schreeuwen uit voor haar om hen te Fitflop Womens vertellen wat ze draagt. Maar niemand geeft [over wat ik draag] want ik heb een pak aan, zelfs als het een Gucci pak ... Ikzelf heb ook het gevoel meer van een persoon Adidas ZX Flux Femme dan een geslacht. "
Post Reply