pluspunt is echter dat

Site news and updates

Moderators: mgmirkin, Moderators

Post Reply
xiaoxiangyu
Haunter of the Dark
Haunter of the Dark

pluspunt is echter dat

Post by xiaoxiangyu »

De Stinger Review - De EMU Stinger stijl UGG Black Friday Deals heeft twee grote kenmerken van de andere merken missen: een uitneembare binnenzool en ondersteuning van de voetboog. Die functies zijn wel cool, maar voor degenen die niet in staat om de ugg stijl te dragen zijn geweest als gevolg van platte voeten, letsel of de noodzaak van steunzolen, ik weet zeker dat sluit de deal. Ook deze laarzen hadden de meeste grip, tractie-y rubber zolen. Zelfs de pantoffel stijl, waarvan ik de meeste mensen zouden aannemen zouden houden voor gebruik binnenshuis, heeft een grote zool. Echter, de fleece in deze EMU laarzen, terwijl het warm, was niet zo zacht en dik als het is vergelijkbaar geprijsde concurrenten en de buitenste schapenvacht was ook een beetje minder zacht. In tegenstelling tot Whooga en UGG Australia, die het interieur shearling die lijkt te worden geborsteld te hebben, de EMU shearling UGG Boots Black Friday is een beetje nubby en ruw.

De Bronte Review - De minder dure EMU Bronte stijl aandelen paar extraatjes zijn grote zus. Het heeft niet de uitneembare binnenzool, geen ondersteuning van de voetboog, en alleen de boot buitenkant is schapenvacht; het interieur is bekleed met de EMU micron 20 100% merino wol, die ze zeggen heeft dezelfde isolerende eigenschappen als schapenvacht. Het voelt alsof de vulling vezel gebruikt voor speelgoed en kussens: een beetje krassend, maar het is nog steeds warm. De wol lijkt ook dikker dan de Stingers voering in eerste instantie, maar het is zeer luchtig (denk suikerspin) en smooshes plat behoorlijk snel. U kunt zien dat deze zijn een betere kwaliteit dan de Payless Airwalk laarzen, maar ik zou ze lager dan BEARPAW waarderen - de BEARPAW laarzen zijn goedkoper en veel mooier; je bent gewoon Women UGG Bailey Button Boots betalen voor de naam van de EMU hier. Een groot pluspunt is echter dat de EMU Bronte heeft wat lijkt op dezelfde grote buitenzool als de Stingers, behalve dat het label wordt gemaakt van TPR (Thermo Plastic Rubber) in plaats van gewoon rubber.
templerun21
Mi-Go Brain-Bait
Mi-Go Brain-Bait

Post by templerun21 »

I like your all post. You have done really good work. Thank you for the information you provide, it helped me a lot. I hope to have many more entries or so from you.
fnaf sister location
Post Reply