hvis kun en gang om ugen

Site news and updates

Moderators: mgmirkin, Moderators

Post Reply
xiaoxiangyu
Haunter of the Dark
Haunter of the Dark

hvis kun en gang om ugen

Post by xiaoxiangyu »

Efter at komme ind i Nike Air Max Thea de f?rste par sange af en spilleliste, jeg befinder mig give mere opm?rksomhed til min sk?rm end til, hvordan jeg k?rer, bremse og fremskynde tilf?ldigt, Nike Air Max 90 Dámské Bílé at blive frustreret, at min koncentration var blevet brudt. Min vejrtr?kning bliver ustabil og jeg f?ler ?repropperne glider meget langsomt ud af mine ?rer med Nike Air Max 90 Mens hvert skridt. Da jeg er f?rdig med l?b, kan jeg ikke huske, om jeg ville k?re det meget godt p? alle, og nogle gange vil jeg slutte flugt med ?repropperne dinglende lydl?st fra kraven af ??min skjorte, v?gten af ??min iPod nu ubrugelig i min h?nd. Jeg f?ler ikke den normale f?lelse af frihed, der kommer med at udfylde en l?betur. Jeg f?ler sig snydt, skuffet over min egen distraktion.

For mig, den frie l?b kommer sidel?bende med lethed b?re noget, men mig selv. Mit l?b er den korte periode af dagen, hvor jeg tillader ingen Nike Air Max Command Femme distraktioner, hvor jeg giver mig selv et par ?jeblikke af frihed, hvor det, jeg ?nsker, og hvad jeg har brug flette ind i en smuk l?gnehistorie kendt som Nike Air Max 90 Essential Womens "f?lelse i live." Jeg kan nemt overv?ge min vejrtr?kning, jeg f?ler mine fremskridt mere omhyggeligt, og s?rg for jeg har rigtige form. Jeg er mere tilpasset til mine omgivelser, og med sikkerhed for at vide pr?cis, hvor jeg er og hvad jeg g?r, kan jeg skifte mit fokus til k?rslen selv, i stedet for at drukne ud de mere udfordrende detaljer i l?b musikken. Det er en slags zen f?lelse af, at jeg f?r fra nogle andre aktiviteter. Friheden kommer fra at finde "zonen" uden nogen vejledning, men fra mine egne tanker.

Jeg vil indr?mme, jeg Nike Air Max 90 Femme Noir et Rose lejlighedsvis bryde min ellers "unplugged" rutine. Det bliver en godbid for at have k?re unplugged for et par uger. Men jeg opmuntre dem, der typisk l?ber Nike Roshe Run Femme med musik til at blive i kontakt, m?ske en gang om ugen, med musik af l?b selv. M?rk tomhed i dine h?nder. Lyt frygtl?st til de tanker, der fors?ger at bremse Nike Air Max Thea Mujer dig ned og overbevise dem om, at du er st?rkere. Embrace stilhed en bjergskr?ning sti, eller travlhed af din by blok. M?rk s?ler af dine sko sm?kke fortovet eller k?rtegne snavs. Stol p? dig selv, hvis kun en gang om ugen, for at coache dig selv gennem din egen l?b. Lindre Taylor Swift af hendes coaching opgaver og lad Mozart vende tilbage til sine kompositioner. Til dem, der typisk trives p? en spilleliste, Jeg udfordrer dig:

Fork?l dig selv med al den musik, du har v?ret savnet og v?re din egen spilleliste.
Post Reply