Bureau Mirko Borsche har Nike Air Max 2016 Dames samengewerkt met de Nike Basketball brand design team "het cre?ren van een unieke, maar grafische bal taal, som werkt in verschillende scenario's en mediums," if?lge de studio. In een vlaag van Senaste Tumblr updates, de studio bleek de breedte van het werk van het cre?erde meer dan vijf maanden van het werken met Nike vorig jaar, som zag de teams samen te werken twee een nieuwe set Nike Air Max 1 Mens van de campagne materialen, waaronder posters, advertenties, logo's, social media voedergewassen en boek spreads.
"Het begon allemaal met ons bezig met een boek voor Nike Basketball, van att vi cre?erde een nieuwe look en veranderde het type staat voor de basketbal-campagne," Bureau Mirko Borsche Legt. "Op het einde, het project blev groter en groter en uiteindelijk omgezet in een 360 graden campagne."
Dit kleine stukje van de campagne en de Nike Air Huarache Femme begeleidende werk is een energieke mix van grafisch gedeelte spreidt voor een Nike Basketball manifest, met gladde blik boek-achtige portretten van atleten in Nike kleding en de bal onbezonnen zinnen opgehemeld over de pagina. In typische Nike manier het is krachtig en dynamisch, maar de studio Vermijdt schreeuwen naar het publiek in zijn betragtet gebruik van tekst en kleur van verbrande Nike Free 5.0 Womens rood twee donkere blues.
"De atleten zijn de focus, het ontwerp shouldnt nooit in strijd zijn met de inhoud. Emoties en de levensstijl van de sport zijn belangrijk. We wilden laten zien att basketbal is niet alleen een sport, maar OGSA een levensstijl en een att tot diep in de mode en muziek. "
Dit begrip wordt fremh?vede door de tekstelementen introducerede Tijdens de campagne som "Het is meer dan een spel" en "Het is een manier van leven we New Balance 574 Femme bijgedragen aan het ontstaan" onder andere punchy, impactvolle slogans.
Voor Bureau Mirko Borsche, het meest interessante deel is in se hoe papa de campagne Reaches: "Het is geweldig om te denken att dit moment in Japan een aantal jongen speelt in een Nike shirt met ons logo, som vi Gemaakt in München - in deze zin basketbal echt brengt mensen bij elkaar. "
Dit kleine stukje van de campagne
Moderators: mgmirkin, Moderators
-
- Librarian
- Posts: 86
- Joined: Sun Nov 22, 2015 3:34 am