Smith gemodelleerd een paar marine en goud Nike Dunks

Site news and updates

Moderators: mgmirkin, Moderators

Post Reply
xinqixiang
Librarian
Librarian

Smith gemodelleerd een paar marine en goud Nike Dunks

Post by xinqixiang »

SCHAUMBURG - Kataka Pagina betaalde $ 100 voor een paar Nike Air Jordans in 1990. Donderdag, na meer dan een paar basketbal pick-up games en zeven jaar van slijtage, liep hij in een Schaumburg hotel en kreeg hij $ 100 terug.

Hij was niet de enige die vertrokken glimlach van wat neerkwam op versie van een Leger des Heils drop-off die tot en met zaterdag draait op het Schaumburg Radisson Hotel een ondernemer.

Drie dagen lang, Amerikaanse zakenlieden proberen om een ??buck off obsessie Japanse tieners 'met oude Nike schoenen en andere warme kleding kopen de items op top dollar te maken. Krantenadvertenties beloofd tot $ 500 voor wat veel Amerikanen beschouwen run-of-the-mill modellen van Nike Air Jordans en andere basketbal en loopschoenen.

"Japanse kinderen hebben een obsessie met de Amerikaanse cultuur. Nike Free 5.0 Dame Het is cool en hip, en ze willen een deel van uit te maken", zegt Robert Smith, chief financial officer voor Farley Enterprises, de Utah gevestigde exporteur dat is het sponsoren van de driedaagse buy -achterhaven in Schaumburg. "Het is een fashion statement."

In Japan zal een generatie van welgestelde tieners en jonge volwassenen hoge prijzen te betalen om te voldoen aan wat er is een onlesbare dorst al 1940 rayon Hawaiian shirts, pre-1970 spijkerbroek en Nike schoenen Levi's.

De markeringen van slijtage daadwerkelijk maken van de schoenen Adidas Lovers Schuhe en een deel van de kleding meer wenselijk. Old Nike Air Jordans die dateren uit 1985 kan worden ter waarde van duizenden dollars.Smith en twee collega's zijn op een cross-country tour, op zoek naar de Amerikanen ' oude schoenen en kleren. ze betalen koude geld voor items wegkwijnen in kelders en kasten. en ze denken Chicago, een stad verliefd op Michael Jordan en basketbal, zal een goudmijn te zijn.

"Er is geen betere plek om te gaan Air Jordans te vinden dan in Jordani? land zelf. We kunnen niet genoeg van krijgen," zei Smith, zittend in een klein hotel conferentieruimte, omringd door posters van Sumo worstelaars dragen van hoge-toppen.

Tot en met donderdag, pagina, 25, droeg de rode en witte Air Jordans dat hij verkocht in het Radisson. "Ik wilde om te zien hoeveel ik kon krijgen voor hen. Ik kreeg uiteindelijk mijn geld terug," Nike Air Huarache Femme zei hij. "Nu zou ik kopen een ander paar. "

. Smith gemodelleerd een paar marine en goud Nike Dunks, pre-1970 dark Levi's jeans, een rayon Hawaiian shirt en een Tweede Wereldoorlog-tijdperk leren bomberjack Hij zei dat de outfit ter waarde van $ 10.000 aan Tokio zou zijn - en dat hij zou in gevaar van overvallen voor zijn kleding.

Volgens Smith, de Japanse passie voor typische Amerikaanse kleding en schoenen komt voort uit een grote interesse in de Amerikaanse cultuur. De tieners willen opvallen in een menigte, zodat ze winkelen voor de meest unieke en moeilijk te vinden stijlen. Bij het winkelen voor schoenen, hoe helderder, hoe beter.

"Zij gaat wonen in een conformistische samenleving. Ze zijn in de school van 07:00 tot middernacht, het dragen van uniformen," zei Smith. "Ze hebben niet veel vrije tijd hebben, dus als ze dat www.chielismeubelmaker.nl doen, ze willen er anders uitzi
Post Reply