vezel zoals katoen of wol kunnen

Site news and updates

Moderators: mgmirkin, Moderators

Post Reply
xiaoxiangyu
Haunter of the Dark
Haunter of the Dark

vezel zoals katoen of wol kunnen

Post by xiaoxiangyu »

Thrifting Nike Air Huarache Femme is meer een sport dan een toevallige shopping ervaring. Je moet naar uw lokale winkels goed kennen en vragen welke dagen zij leveringen van nieuwe items te krijgen. regelmatig een bezoek zal u helpen uit Nike Air Max Classic BW Femme te werken wat winkels het beste werken voor specifieke items. Mijn omgeving heeft een winkel die is goed voor vintage, terwijl een andere ontvangt dode voorraad van fashion winkelketens, en één is goed voor accessoires. U krijgt om te weten wat werkt voor u in uw omgeving. Pre shopping verbod Ik thrifted zonder een lijst, maar dit kan leiden tot garderobe rommel en onnodige impulsaankopen. Hoewel op-shopping steunt liefdadigheid en is een vorm van recycling, onnodige aankopen alleen geld kon je ergens anders en thrifting met roekeloze overgave meestal resulteert in een reis terug naar de kringloopwinkel om zich te ontdoen van de aankoop van fouten door te brengen.

Mijn tip voor milieuvriendelijke gelijkgestemde thrifting is om Nike Air Max 90 Womens Pink altijd zorg ervoor dat je met een item in het achterhoofd, bijvoorbeeld 'een nieuw werk rok', maar wees open minded. Soms zul je de exacte item dat u had gedacht, www.radiopathmos.nl de andere keer zul je iets dergelijks of iets dat verandering nodig te vinden. U kunt een item gemakkelijk veranderen om uw doel aan te passen door het toevoegen van een riem om de vorm te veranderen, het leggen van een knoop in een t-shirt of een jurk om het korter of meer ingerichte maken, en snijden zomen af ??en het verkorten van artikelen (hetzij door hen te naaien of verlaten een rauw randje, afhankelijk van uw gewenste look). Ik heb gevonden tijdens het winkelen voor mijn kast of thrifting die items onaantrekkelijk kan zijn vanwege hun kleur. Als ze een natuurlijke vezel zoals katoen of wol kunnen ze gemakkelijk worden geverfd om uw doel aan te passen. Vrijwel alles in mijn kast heeft kleur een of twee keer veranderd. India Flint heeft een geweldig boek genaamd over Eco Colour dat ik zou aanraden aan iedereen die wilde natuurlijke botanische proberen sterven www.airmaxfemininosapatos.com thuis.
Post Reply