Het oorspronkelijke idee kwam van Nicolas

Site news and updates

Moderators: mgmirkin, Moderators

Post Reply
xiaoxiangyu
Haunter of the Dark
Haunter of the Dark

Het oorspronkelijke idee kwam van Nicolas

Post by xiaoxiangyu »

Een andere Hong Kong ultra loper, Eric Lahaie, met tegenzin probeerde de schoenen van twee jaar geleden.

"Eerst dacht ik dat ze keek gek," zegt hij, "maar ik had een zeurende blessure, en dachten dat de Hokas zou kunnen helpen, wat ze deden. Ik ben gekomen om hen meer en meer willen." Lahaie vond ze zo veel, hij is nu een distributeur voor de schoen in Hong Kong.

Andy Dubois, een personal trainer en ultra marathon coach in Australi?, zegt dat er verschillende soorten schoenen de Fitflop Trakk Mens Spierrecruteringspatronen veranderen een beetje als we lopen. Hij zegt dat extra demping Nike Air Max 90 Feminino kan nuttig zijn over langere afstanden.

"In ultras, veel mensen rapporteren minder Nike Air Max 2015 Womens spierpijn in de quadriceps. Een mogelijke reden hiervoor is dat de knie niet zoveel buigen de quadriceps minder excentrische belasting erop, en dus minder spierschade."

Bij de eerste vier jaar geleden lanceerde, werd de Mafate nagesynchroniseerde een "moon boot" door critici. Maar het is niet allemaal om een ??beetje extra rubber, zegt Hoka oprichter Jean-Luc Diard.

"De nummer een kenmerk van de Hoka schoen is de vloeistof 'rollende beweging' ', zegt hij, verwijzend naar de zogenaamde" Meta-Rocker ".

Het oorspronkelijke idee kwam van Nicolas Mermoud, een ultra loper in Frankrijk, die een schoen die hem in staat zou stellen om bergafwaarts sneller te gaan wilde. Hij bracht het Nike Air Max 1 Donna idee om Diard.

"Het was duidelijk dat de schoenen niet had ontwikkeld om de Nike Air Max Thea Uomo behoeften van bewegen snel bergaf op oneffen oppervlakken, in tegenstelling tot vet ski's of mountainbikes te beantwoorden", zegt Diard, die eerder werkte voor outdoor sportartikelen bedrijf Salomon.
Post Reply