met een zachte rit en grote

Site news and updates

Moderators: mgmirkin, Moderators

Post Reply
xiaoxiangyu
Haunter of the Dark
Haunter of the Dark

met een zachte rit en grote

Post by xiaoxiangyu »

FAVORIETE SCHOEN:.. "Eerlijk gezegd, ik ben nog steeds op zoek Ik heb doorlopen fasen, hoewel de originele Adidas Oswego en originele Nike Hurache waren ongelooflijk Ik rende in de Saucony Jazz-ja, de Saucony Jazz-en Asics Cumulus voor een. enkele jaren. En de eerste iteratie van de PUMA Faas 500 was een geweldige schoen. ik nog steeds een paar paren in mijn kast. Er is één schoen die ik ga dood twee keer te proberen, maar kan niet volgen naar beneden, het is een schoen gemaakt door meester Hitoshi Mimura. "
Dathan Nike Air Max Tavas Dames Ritzenhein, Nike Air Max 90 Femme drie keer Olympian (Grand Rapids, Michigan)

"Ik denk dat het een goed idee om meerdere soorten schoenen Koop twee draaien. De last is groter aan de voorkant, maar je moet nog dan met de zelfde maengde af kilometers hver schoen. Op sommige dagen S?rdeles na een harde training, heb ik iets nodig met extra ondersteuning. "

FAVORIETE SCHOEN: "Ik hou van de Nike Zoom Pegasus Het heeft beenaroundLondon eeuwig en is een geweldige standaard en neutrale schoen, met een zachte rit en grote overgang.."

Dennis Barker, Team USA Minnesota coach (Twin Cities)

"Het eerste wat ik wil voelen N?r ik op een schoen er te zetten, om de boog past natuurlijk en comfortabel in mijn arch. Als dit niet gebeurt, is er een goede kans dat het KAN problemen veroorzaken-som blaren op de weg. Or is het misschien de verkeerde maat te zijn. (het lijkt Nike Cortez Feminino att sizing kan Nike Cortez Womens vari?ren zelfs INom één merk.) Vervolgens heb ik wil mijn tenen feelthat om een ??comfortabele maengde af kamer, met voldoende extra ruimte voor twee uitbreiden n?r ik ben up op mijn tenen aan het einde van hver pas. Maar ik wil ook de schoen twee voelen zich knus rond het middelste gedeelte.
Post Reply