aantal andere schoenen

Site news and updates

Moderators: mgmirkin, Moderators

Post Reply
xiaoxiangyu
Haunter of the Dark
Haunter of the Dark

aantal andere schoenen

Post by xiaoxiangyu »

Zelfs Adidas Zx 750 Masculino onlangs, Nike Roshe Run Herren zoals ik al zei in het interview met Dr. Greene, waren we met enkele vrienden de andere dag en niemand vroeg me mijn gedachten op blote voeten schoenen.

Ik vertelde haar dat ik van ze houdt in theorie, maar in de praktijk een aantal problemen kunnen veroorzaken - inclusief stressfracturen.

Ze ging op om me te vertellen dat ze, in feite, kreeg een stressfractuur van het dragen van hen en was in de war - omdat ze zouden meer natuurlijk.

Ik legde uit dat als we in de schoenen geweest voor 20-30-40-50 jaar, onze voeten, voet beenderen en spieren zijn ongelooflijk dom en onhandig geworden. Dus als je pop-up op blote voeten schoenen en verwachten dat uw voeten om positief te reageren, je bent het nemen van Nike Flyknit Chukka Masculino een ernstig risico dat ze niet - of je het weet dan niet bewust.

Naast stressfracturen, een aantal andere problemen die zich kunnen voordoen tijdens het gebruik van dit soort schoenen zijn ingestort bogen, fasciitis plantaris, kalf peesontsteking, knie problemen, pijn in de heup en onderrug letsel. (Maar, alleen maar om duidelijk te zijn, dit kan gebeuren met mensen die lopen in de reguliere schoenen ook!)

Mijn tweede poging met blote voeten schoenen ...

Ik kocht een nieuw paar ongeveer een half jaar geleden in L.A.

Ik weet niet eens het merk, maar ik dacht misschien deze - ze hadden niet de individuele teen mouwen als de Vibrams hebben - anders zou zijn.

Ik begon warming-up and running in hen, maar in slechts een paar dagen mijn rechterknie omdat ontstoken en elke stap die hij uitstraalde pijn over mijn knieschijf.

Ik stopte ze te gebruiken voor het draaien, kocht een aantal andere schoenen en de pijn ging weg 's nachts.
Post Reply