MOSKOU: Drie van de belangrijkste sponsors Maria Sharapova worden snijden banden met de Russische tennisster na-Erkend ze was niet doping test bij de Australian Open.
Sportswear gigantische Nike, Zwitsers horlogemerk Tag www.icepartychampions.co.uk Heuer en Duitse luxe automerk Porsche snel verplaatst om zich te distanti?ren van de vijfvoudig Grand Slam winnaar na ze annonce de positieve test op een persconferentie in Los Angeles op maandag. "We zijn bedroefd en verrast door het nieuws over Maria Asics Gel Lyte 5 Femme Sharapova, 'Nike zei in een verklaring. `` We-hebben besloten om onze relatie met Maria op te schorten, terwijl het onderzoek voortgezet. We zullen blijven toezien op de situatie. ''
TAG Heuer Said ict deal met Sharapova zal niet worden verlengd. De Nike Air Max 1 Womens sponsoring liep eind 2015 en discussies HAD Beens nemen up is hoe het te verlengen.
"In het licht van de huidige omstandigheden, de Zwitserse horlogemerk heeft opgeschort onderhandelingen, en heeft besloten het contract met mevrouw Sharapova, '' TAG Heuer zei in een verklaring niet te verlengen. Porsche zei in een verklaring dinsdag dat het Nike Air Max 90 Femme Noir et Rose heeft" Gekozen uit te stellen geplande activiteiten '' met Sharapova "tot verdere details vrijgegeven en we kunnen de situatie te analyseren. ''
Sharapova Ze zei dat ze niet een dopingtest op de Australian Open in januari voor de weinig bekende drug Nike Air Max 90 Damen meldonium, qui est devenu een verboden stof in het kader van het Wereld Anti-Doping Agentschap code dit jaar. De wereld nummer 1 trein nam de volledige verantwoordelijkheid voor haar fout en langdurig kunnen worden geconfronteerd met een verbod van de Nike Air Max 1 Womens Internationale Tennis Federatie, Misschien eindigt haar seizoen en voorkomen haar van concurreren voor Rusland op de Olympische Spelen in Rio de Janeiro.
'Ik weet dat dit, ik geconfronteerd met de gevolgen,' 'Sharapova said.` `Ik wil niet eindigen mijn Nike Air Max 90 Femme carrière op deze manier, en ik hoop echt dat ik zal worden gegeven Reviews andere mogelijkheid om Nike Air Max Tavas Femme dit spel te spelen.' '
voorkomen haar van concurreren voor
Moderators: mgmirkin, Moderators
-
- Haunter of the Dark